خدمات باربری شبانه روزی تمام مناطق تهران

اتوبار و باربری در محدوده تجریش

مجموعه صدف بار بهترین باربری در منطقه تجریش با خدماتی حرفه ای و قیمتی مناسب

اگر به دنبال مناسب ترین شرکت باربری تجریش هستید، می توانید از خدمات مجموعه ما (صدف بار) استفاده کنید! ما با برخورداری از امکاناتی بروز و خدماتی ارزنده در کنار قیمتی مناسب، کمک خواهیم نمود تا تجربه بسیار مناسب و ایده آلی از خدمات باربری ما در منطقه تجریش داشته باشید.

 

بیمه نمودن تمامی بارها توسط بیمه باربری در اتوبار محدوده تجریش

یکی از ویژگی های اصلی استفاده از خدمات مجموعه صدف بار این است که پس از ثبت سفارش و عقد قرارداد، تمامی بار های شما به صورت کامل بیمه خواهند شد. این بیمه توسط بیمه باربری انجام شده است و شامل تمامی کالاها و همچنین کالاهای ارسال به شهرستان خواهد بود. توسط این بیمه در صورت ایجاد خسارت به بار، شما می توانید تمامی هزینه مرتبط با بار را به صورت تمام دریافت کنید.

 

ارسال بار به تمامی نقاط تهران و شهرستان ها در اتوبار و باربری منطقه تجریش

ما در مجموعه صدف بار، تمامی بار های شما را به تمامی نقاط تهران و همچنین شهرستان ها ارسال خواهیم نمود! بنابراین دیگر به هیچ عنوان نگران ارسال محدوده ای بار ها نباشید. نکته ای که در این بین وجود دارد، این است که تمامی بار های شهرستان طبق عرف و هزینه مشخصی که بسته به نوع مسیر، شرایط آب و هوایی، نوع بار و…. دارد مشخص خواهد شد، از این رو قبل از ارسال، هزینه های نهایی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

استفاده از خدمات مناسب و ملزومات بسته بندی در باربری

از مهم ترین ویژگی های یک باربری خود، استفاده از ملزومات بسته بندی است! این ملزومات باید به گونه ای باشد که در فرایند حمل و نقل هیچگونه آسیبی به بارها وارد نشود. با این حال ما در مجموعه صدف بار با استفاده از ملزوماتی همچون انواع چسب ها، کارتن های اختصاصی، فوم، پلاستیک های ضربه گیر، سلفون و…. کمک قابل توجه ای به سلامت کالاها در حین ارسال خواهیم داشت.

برخورداری از خودروهای باری سبک و سنگین باربری اتوبار محله تجریش

بسته به نوع بار، حجم، تعداد و…. از خودروهای باربری سبک و سنگین در مجموعه صدف بار برای حمل و نقل کالاها استفاده می شود. این خودروها در حال حاضر دارای 50 عدد پتو خواهند بود که پس از قرار دادن بار به درون خودروها، به صورت کاملا دقیق به دور آن ها پیچیده خواهد شد تا بتوان در برابر انواع ضربه و …. از آن ها مراقبت نمود.

 

استفاده از روش های متنوع بسته بندی با ماهیت کالا در باربری منطقه تجریش

فرقی نمی کند که ماهیت کالای شما چه چیزی باشد! شکستنی، چوبی، مسی و…. هیچ فرقی ندارد چراکه نیروهای مجموعه ما به خوبی با استفاده از بهترین روش ها و فنون بسته بندی، به بهترین شکل ممکن می توانند این فرایند را برای شما عزیزان انجام دهند تا کالاهای شما در سلامت کالا به مقصد ارسال شوند. همچنین دقت بسیار بالایی در بسته بندی محصولات حساس و شکستنی خواهد شد تا سلامت آن ها در بار به صورت کامل حفظ شود.

اتوبار و باربری تجریش بار دارای سابقه طولانی مدت در حوزه حمل اثاثیه منزل و بار و اسباب کشی و جابجایی جهیزیه عروس و مبلمان در مناطق و محدوده های شمال تهران آماده ارائه خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

باربری و اتوبار تجریش بار با بهره گیری از مدیریت منظم و مسوولیت پذیر ومدبر و با توجه به در خواست شما گروهی حرفه ای و کارآزموده را در اسرع وقت به محل شما اعزام می نماید و تمام کارهایی شما اعم از بسته بندی و حمل و جابجایی را با ضمانت کامل برای شما انجام می دهند.

باربری و اتوبار تجریش بار دارای مجوز رسمی از اتحادیه مربوطه تحت عنوان باربری آبشناسان بار تهران است و از این جهت دیگر نگران هزینه های اضافی و خارج از نرخ اتحادیه نباشید. با حمل اثاثیه تجریش بار دیگر ترس از شکستگی و آسیب دیدن لوازم و وسایل خود را نداشته باشید.