خدمات باربری شبانه روزی تمام مناطق تهران

اتوبار و باربری در محدوده مجیدیه

خدمات منحصر به فرد در باربری پونک توسط تیم صدف بار

ارسال هر نوع بار و اثاثیه منزل و یا محیط کار با اتوبار در منطقه مجیدیه

باربری و اتوبار مجیدیه بار در هنگام اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و حمل بار به نکته ی خیلی مهم توجه خاصی دارد،آن هم سلامت خود افراد و نیرو های کار است چون حفظ سلامتی پرسنل بسیار حائز اهمیت می باشد و در حین جابجایی باید نکات ایمنی رعایت شوند. و افراد باید دقت کنند تا به کمر و دیگر اعضای بدنشان آسیب نرسد. اتوبار و باربری مجیدیه بار با در نظر گرفتن زمان مناسب برای اسباب کشی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد و زمان را طوری برنامه چینی می کند که به ترتیب و طی چند روز پی در پی و با نهایت دقت و اطمینان امورات بسته بندی و جابجایی و حمل بار و اثاث کشی و چیدمان لوازم در منزل جدید و هر کدام از کالا ها و اثاثیه در جای مخصوص خودش قرار بگیرد. 

ارسال بار با باربری در محدوده مجیدیه به سایر نقاط تهران و همچنین شهرستان ها

باربری و اتوبار مجیدیه بار یکی از امین ترین شرکت های باربری در تهران می باشد که خدمات حمل اثاثیه و بار منزل و اسباب کشی ادارات و جابجایی و بسته بندی بار را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با بیشترین دقت در هر زمانی که احتیاج به باربری داشتید فقط کافیست که با تلفن های موجود در محتوای وب سایت تماس بگیرید و سرویس خود را سفارش دهید.

 

ارائه بیمه نامه در خصوص ارسال بار به تمامی نقاط تهران توسط اتوباربری در منطقه مجیدیه

باربری و اتوبار مجیدیه بار حمل اثاثیه و بار کارخانه ها ، ادارات ، موسسات دولتی و منازل با استفاده از جدیدترین شیوه های اثاث کشی متد روز جهان و انجام تمامی خدمات بسته بندی بدون تعطیلی و در هر ساعت از شبانه روز به صورت مستمر و با نظارت مدیریت باربری با کیفیت عالی انجام می شود.

استفاده از بهترین ملزومات در فرایند بسته بندی و تحویل بار در باربری محدوده مجیدیه

در اتوبار و باربری مجیدیه بار تمام نرخ ها و کرایه های حمل اثاثیه منزل و بار و بسته بندی بر مبنای نرخ مصوب اتحادیه بارکش شهری تهران محاسبه می شود و در این شرکت با توجه به وضعیت زندگی مردم و به ویژه قشر مستاجر جامعه تخفیفات مخصوص در نظر گرفته می شود تا رضایت مشتریان گرامی که هدف اصلی ما می باشد جلب شود.