اتوبار و باربری تهران

صدف بار با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر باربری و اتوبار و حمل اثاثیه منزل | باربری صدف بار دارای کارگران خوش اخلاق و کاری و نمونه |اتوبار آبشناسان بار دارای سیستم قوی حمل و نقل و نیروی بسته بندی قوی و حرفه ای | اتوبار آبشناسان بار دارای سرویس شبانه روزی و VIP | حمل بار به سراسر ایران
اتوبار و باربری

داشتن شعبه ویژه هر منطقه

باربری و اتوبار آبشناسان تهران با توجه وسعت و پراکندگی مناطق تهران بزرگ در هر منطقه به خاطر رعایت حال مشتریان عزیز دفتر کار ویژه همان منطقه به صورت شبانه روزی باز می باشد.

اتوبار و باربری

بیمه باربری

اتوبار و باربری تهران آبشناسان با ارائه بیمه نامه از بیمه های معتبر و دولتی کل بار مشتری را از آغاز کار تا پایان کار بیمه می کند و از خسارت های احتمالی جلوگیری می نماید.

اتوبار و باربری

استفاده از کامیون های ویژه

باربری و اتوبار ما با استفاده از کامیون های مسقف و سرپوشیده با ابعاد مختلف (بزرگ، کوچک، متوسط) و vip و مخصوص مناسب هر باری را در اختیار مشتریان قرار میدهد.

اتوبار و باربری

ارائه قرارداد و بارنامه

موسسه حمل و نقل تهران آبشناسان با فرستادن قرارداد باربری و بارنامه خدمت مشتری از برخی سو استفاده های احتمالی جلوگیری می نماید و در آخر کار امضای رضایت مشتری را اخذ می نماید.


 
اتوبار و باربری

قیمت مناسب

باربری تهران آبشناسان سعی دارد با در نظر گرفتن تخفیفات و رعایت نرخ های تعاونی و اتحادیه مشتریان عزیز را راضی نگه دارد.

اتوبار و باربری

مشتری مداری و احترام به مشتری

باربری ما با در نظر گرفتن شرایط زندگی و روحی شهروندان تا حد امکان خدمات خود را با خوش اخلاقی و خوش برخوردی به مشتریان ارائه میدهد و به همین خاطر مشتری برای دفعات بعدی از اتوبار و باربری ما استفاده می نمایند.

اتوبار و باربری

پرسنل کار آزموده و مجرب

باربری تهران آبشناسان با استفاده از نیرو های خوش اخلاق و باتجربه و کاری خدمات باربری را به صورت حرفه ایی برای مشتریان انجام میدهد و کار باربری را با رضایت کامل به پایان می رسانند.

 
 
 
 

موسسه حمل و نقل اتوبار و باربری آبشناسان بار در تهران با بیش از 30 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه ی حمل و بسته بندی و جابجایی اثاثیه و لوازم منزل و ادارات و شرکتها همراه با کادر حرفه ایی و مجرب و کارآزموده جهت انجام خدمات باربری و اتوبار در خدمت شما عزيزان ساکن تهران می باشند. خدمات شرکت حمل و نقل آبشناسان در تهران به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد که مشتریان محترم می توانند در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید و سرویس خود را رزرو نمایید. این باربری یکی از بزرگترین باربری های تهران می باشد که دارایی تعداد نامحدودی خاور مسقف و موکت کاری شده و به تعداد کافی کارگر و پرسنل کاری همراه با کارشناسان خبره باربری می باشد آماده ارائه خدمات به شما عزيزان تهرانی هستند.

ارتباط با ما در سراسر تهران :

22149065-44300195

88567908-44357117

 

حمل درون شهری و برون شهری اتوبار و باربری آبشناسان بار

 

اتوبار آبشناسان به دوصورت درون شهری و برون شهری خدمات انجام می دهند

خدمات درون شهری : باربری آبشناسان تهران در کل سطح تهران دارای شعبات مختلفی می باشد که خدمات حمل بار و بسته بندی و جابجایی لوازم و اثاثیه منزل و ادارات را انجام میدهد.

خدمات برون شهری : اتوبار آبشناسان تهران به غيراز حمل درون شهری کلیه ی بارها را به صورت ترانزیت و حرفه ای به تمام شهرستان های ایران حمل می کند.

خدمات اتوبار آبشناسان مختص به حمل و نقل شهری نبوده و ما در تمام مسیرهای کشوری خدمات داریم وبا استفاده از تجربه ی چندین ساله خود کمترین خسارات و حوادث را پشت سر گذاشته ایم و اعتماد شما ارزشمندترین دستاورد ما می باشد .

قیمت مناسب و خدمات حرفه ایی در صورت معرفی شرکت ما به دوستان و آشنایانتان افتخار خدمت گزاری به شما در کلیه مناطق تهران و شهرستان ها می باشد. حمل بار آبشناسان بار دارای مجوز فعالیت از اتحادیه بارکش شهری تهران بزرگ است. سرعت و دقت عمل و گرفتن هزينه مناسب ما در مقایسه با شرکت های دیگر بی نظیر است.

 

بسته بندی بار و لوازم منزل اتوبار آبشناسان:

 

ما به شما مشتریان گرامی جدیدترین شیوه های بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل را آموزش می دهیم تا با کمترین خسارت و آسیب اسباب کشی خود را پشت سر بگذارید و در صورت لزوم در تمام مراحل همراه شما عزيزان خواهیم بود. اتوبار و باربری آبشناسان بار با استفاده از نیروهای ویژه بسته بندی و استفاده از چسب های مخصوص و کارتن های حجیم و ضخیم و پلاستیک های حباب دار و تجهیزات پیشرفته مبادرت به بسته بندی لوازم شما خواهد نمود بطوری که کوچکترین آسیبی به لوازم شما وارد نشود و هنگام باز نمودن بسته ها هر چیزی در جای خود قرار بگیرد.

تمام کارکنان و پرسنل باری آبشناسان در طی مراحل دشواری آموزش و آزموده شده اند و از فیلترهایی گوناگونی برای انجام خدمات در مجموعه اتوبار آبشناسان تهران عبور نموده اند. پس ما به شما اطمینان خواهیم داد که از خدمات رسانی ما کاملاً راضی خواهید بود.

 

مناطق تحت فعالیت اتوبار و باربری آبشناسان بار:

 

مناطق اتوبار و باربری (غرب تهران)

مناطق اتوبار و باربری (شمال تهران)

مناطق اتوبار و باربری (مرکز تهران)

مناطق اتوبار و باربری (شرق تهران)

مناطق اتوبار و باربری (جنوب تهران)

44300195-22149065

44357117-88567908

اتوبار آبشناسان سهم زیادی از حمل و نقل های بین شهری درون شهری را به خود اختصاص داده است و کسب چنین افتخاری حاصل تجربه ی چندین ساله و اعتماد شما مشتریان و همراهان گرامی میباشد. باربری آبشناسان در حمل و جابجایی و بسته بندی بار و اسباب و اثاثیه و انبارداری متخصص و حرفه ایی بوده و به جزئیات و ریزه کاریها مربوط به این موارد توجه ویژه ایی دارد. تلاش و کوشش شبانه روزی پرسنل و کادر و همچنین اعتماد مشتریان باعث شده که آبشناسان بار در چند سال گذشته تبدیل به بهترین و پر افتخارترین شرکت باربری در تهران شود. حمل بار و اثاثیه آبشناسان تهران دارای گواهینامه های معتبر میباشد که نشان دهنده ای ارائه مدیریت کیفیت در پایه های سازمان با توجه به خواسته های مشتری میباشد. اطمینان میدهیم که همه ی خواسته ها و کیفیت مورد نظر مشتری فراهم شود. فرایندهای روزمره مورد بررسی قرار میگیرند تا تجربه های خود را افزایش و بهبود ببخشیم.

هر یک از افراد در اتوبار آبشناسان وظایف خود را به خوبی میداند و آن را به نحو احسن انجام میدهد. یکی از نکات مهم در اسباب کشی نظم و ترتیب در هنگام کار است که در کنار شما خواهد بود تا به این هدف مهم برسید. یکی از خواسته های افراد خانواده در هنگام اسباب کشی این است که این کار در آرامش و معقول باشد همه ی کارها با برنامه ریزی دقیقی پیش برود. اتوبار ابشناسان با شناخت کامل از محله ها و منطقه های مختلف تهران و همچنین آشنایی با سبک های مختلف زندگی مردم و همچنین داشتن الزامات مهم اسباب کشی در انجام این کار در کنار شما خواهد بود. اتوبار و باربری آبشناسان تهران با تکیه بر تجربیات درخشان و کادر مجرب و کار آزموده همواره تلاش میکند بر کیفیت خدمات خود افزوده و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان محترم ارائه دهد. باربری آبشناسان از زمان تصمیم گیری برای اثاث کشی با مشاوران متخصص خود در کنار شما خواهد بود و تا جابجایی کامل وسایل شما را همراهی خواهد کرد. و برای ثبت لحظاتی به یاد ماندنی در کنار شما خواهیم بود.

باربری تهران اتوبار آبشناسان

خدمات متفاوت باربری ، بسته بندی حرفه ایی ، حمل بار و حمل اثاثیه منزل را با ما تجربه کنید. سرعت در ارائه خدمات باربری در تهران اتوبار آبشناسان مناطق وسیعی از غرب ، شرق ، مرکز و شمال تهران را تحت پوشش خود قرار داده است در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات حمل لوازم و باربری می باشد.کیفیت بسته بندی اثاثیه منزل و حمل بار به شهرستان ، کلیه کادر و پرسنل شرکت اتوبار تهران آبشناسان بار ملزم به رعایت استانداردهای  کیفی جهت بسته بندی و چیدمان بار همچنین انتقال بار میباشد. امنیت و دقت در ارائه خدمات باربری در اتوبار آبشناسان به دلیل استفاده از نیروهای حرفه ایی و آموزش دیده بسته بندی حرفه ایی و حمل لوازم و اثاثیه اداری و شرکت ها و اثاث منزل مشتریان با نهایت دقت و سرعت و رعایت اصول امانتداری انجام میگردد.

تعرفه باربری اتوبار آبشناسان تهران

انجام کلیه خدمات بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل ، شرکت ها ، و ادارات و حمل بار به همه نقاط تهران و شهرستانها

باربری آبشناسان بار تهران آماده انجام کلیه خدمات مربوط به باربری تحت نظارت کادر حرفه ایی میباشد.

در صورتی که متقاضی وانت بار یا نیسان در تهران هستید ، اگر قصد حمل بار با کامیون به شهرستان را دارید ، اگر به دنبال مؤسسه باربری و مورد اعتماد برای بسته بندی وسایل منزل و حمل اثاثیه در تهران  یا شهرستان هستید حتماً خدمات باربری تهران آبشناسان بار را امتحان نمایید.

ارائه دهنده خدمات در مناطق اتوبار صادقیه ، اتوبار جنت آباد ، اتوبار ستارخان ، اتوبار مرزدارارن ، اتوبار پونک ، اتوبار شهرزیبا ، اتوبار سردار جنگل ، باربری صادقیه ، باربری جنت آباد ، باربری ستارخان ، باربری مرزداران ، باربری پونک ، باربری شهرزیبا و ....

موسسه باربری و اتوبار تهران آبشناسان بار خود را موظف می داند که بهترین و مناسب ترین خودروها را با توجه به نیاز مشتریان گرامی و با تجهیزات کامل با تعرفه قیمتی مناسب ارسال نماید. اتوبار آبشناسان با در اختیار داشتن انواع خودروهای حمل بار از قبیل وانت ، نیسان، کامیون و خاور آماده ی ارائه خدمات باربری در تهران و حمل بار به شهرستان ها با بهترین کیفیت و قیمت و هزینه باربری می باشد. حتی برای حمل اثاثیه منزل و کالاهای حساس از خاورهای موکت کاری شده جهت حفظ سلامت بار استفاده می گردد. شرکت حمل و نقل باربری آبشناسان با سالها تجربه و کادری مجرب به عنوان یکی از بهترین باربری های تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی در بالاترین سطح کیفیت و همچنین مناسبترین قیمت ها به مشتریان گرامی می باشد.

بسته بندی حرفه ایی بار و اسباب و اثاثیه منزل و ادارات نیاز به تجهیزات و تجربه کافی دارد. در صورتیکه آشنایی کافی با اصول بسته بندی ندارید این کار را با هزینه مناسب به اتوبار آبشناسان تهران بسپارید.

حمل بار از تهران به شهرستان با اتوبار آبشناسان

باربری آبشناسان بار با در اختیار داشتن رانندگان مجرب و خودروهای سنگین و سبک این توانایی را دارد تا انواع خرده بار و بارهای بزرگ را به وسیله ی نیسان ، خاور ، کامیون یا دیگر وسایل نقلیه به هر مقصدی در شهرستان ها برساند.

وانت بار تهران: شهر تهران به دلیل شلوغی های زیاد و جابجایی روزانه انواع بار یکی از شهرهایی است که بیشترین نیاز را به وانت بار و نیسان بار دارد. باربری ابشناسان تهران نیز همواره آماده ارسال وانت بار در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خود می باشد.

شعب مختلف در مناطق تهران:

ویژگی موسسه باربری خوب امکان ارائه خدمات باربری در تمام نقاط تهران ؛ زعفرانیه ، الهیه، سعادت آباد، صادقیه، چیتگر و... میباشد تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه خدمات خود را ارائه دهد.

چند نکته برای اسباب کشی آسان

اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل از رویدادهای زندگی است که احتمال اینکه در سال یک یا دو بار برای هر خانواده مستاجری پیش بیاید زیاد است و این اتفاق می تواند بسیار آزاردهنده باشد.ولی اگر بتوانیدشروع به برنامه ریزی و مدیریت برای آن نمایید .

جابجایی فرش در اسباب کشی

یکی از موارد مهم اصول اسباب کشی و حمل بار در شرکت های باربری و اتوبار تهران نحوه جابجایی فرش و برخی وسایل سنگین خانه از این قبیل است. از این لحاظ هم به مشتریان گرامی که با هر یک از شعبات ما یعنی شرکت باربری آبشتاسان بار تماس می گیرند و از خدمات ما در شعبات باربری شمال تهران . باربری غرب تهران . باربری شرق تهران . باربری مرکز تهران می خواهند بهره مند شوند. اطمینان کامل میدهیم که فرش و قالی و سایر لوازم لوازم حساس و مهم خانه شان را با دقت و بدون آسیب دیدگی به محل جدید به محل منتقل خواهیم کرد .

جلوگیری از کمر درد هنگام اسباب کشی همواره انجام امور مربوط به اسباب کشی مانند بسته بندی وسایل ، حمل و جابجایی و چیدن اثاثیه در مقصد دردسرهای خودش را دارد . یکی از این مشکلات که معمولاً به دلیل عدم آشنایی افراد با اصول باربری و حمل بار بوجود می آید آسیب زدن به بدن و بخصوص از ناحیه کمر و زانو است . قبل از هر چیز برای بلند و یا جابجا کردن وسایل سنگین می بایست این نکته را به خاطر بسپارید که این کار نیاز به تجربه و افراد کنار بلد دارد و شما می توانید این وظیفه را بر عهده یک شرکت باربری مطمئن در تهران بسپارید. اتوبار تهران باربری آبشناسان اتوبار آبشناسان باربری تهران 

مراحل باربری و وظایف رانندگان 

با توجه به مطالبی که در سایر مقالات ذکر شد اطلاعاتی در باره ای آسان تر کردن مراحل بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه پیش از شروع جابجایی داده شد.حال در این مقاله به برسی مراحل باربری و وظایفی که بر عهده رانندگان است خواهیم پرداخت. این مقاله به شما کمکی خواهد کرد تا با مراحل اولیه باربری و حمل بار آشنا شده و با وظایف رانندگان وسایل نقلیه حمل بیشتر آشنا شوید .

باربری اتو بار حمل بار تهران آبشناسان 

اتوبار و باربری تهران به دلیل وجود قوانین تردد مختلف در مناطق شرق ، غرب ، مرکز، و شمال تهران نیاز به تجربه و تخصص فراوان دارد. استوار آبشناسان آماده ارائه کلیه خدمات باربری در تهران می باشد . مانند بسته بندی ، اسباب منزل و شرکت ها ، حمل اثاث منزل و خانه ها و انواع بار با استفاده از خودروهای مناسب .

حمل بار با کامیون و کامیونت به شهرستان در اتوبار و باربری آبشناسان
حمل بار به شهرستان بسته به نوع بار و در خواست مشتری میتواند با هر خودروی انجام گیرد . یکی از تخصص های باربری آبشناسان بار حمل بار و لوازم منزل به شهرستان و نقاط مرزی کشور میباشد که بارنامه دولتی رایگان و بیمه نامه را نیز شامل میشود. جهت جابجایی بارهای بزرگ و سنگین امکان حمل بار با کامیون وجود دارد و برای بارها ی کوچکتر حمل بار با استفاده از وانت و وانت نیسان انجام میشود.
بسته بندی اثاثیه منزل باربری تهران
بسته بندی اسباب و اثاث منزل برای جلوگیری از صدمه به لوازم و همچنین به منظور راحت تر و سریعتر شدن جابجایی و حمل اثاثیه و بار انجام می گیرد که نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد . بسته بندی و حمل کلیه اثاثیه منزل خود چه لوازم سنگین و خاص مانند پیانو ، یخچال ساید بای ساید و چه لوازم سبک تر را به پرسنل کارآزموده اتوبار آبشناسان بار بسپارید. باربری تهران

اتوبار آبشناسان بار با سالها تجربه و آگاهی از شیوه های نوین باربری ، بسته بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و شرکت ها در تهران و حمل بار به شهرستان با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ایی آماده ارائه خدمات در سطح وسیعی از شهرستان ها با مناسب ترین تعرفه و قیمت های باربری به مشتریان گرامی میباشد . شرکت باربری آبشناسان بار با داشتن پرسنل حرفه ایی و زحمتکش و شعب مختلف در سراسر تهران به بهترين نحو ممکن در زمینه انجام کلیه خدمات باربری تهران و با بکار بردن نکات مهم در اسباب کشی ( از قبیل باربری بین شهری و حمل اثاثیه منزل به شهرستان ، ارسال خرده بار به شهرستان ، باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران ، باربری شرق تهران ) جهت حمل و جابجایی بارهای شما مشتریان گرامی با بهترین کیفیت در خدمت شماست . بنابراین در هریک از مناطق تهران که سکونت دارید میتوانید از طریق تماس با همکاران ما و دریافت مشاوره جهت دریافت خدمات ما از قبل رزرو نمایید .

بلوار جنت آباد در تهران یکی از محله های بزرگ در منطقه غرب تهران قرار دارد که این بلوار به واسطه ی بزرگراه ها به سه قسمت جنت آباد شمالی ، جنت آباد مرکزی و جنت آباد جنوبی تقسیم شده است جنت آباد شمالی بین بلوار سیمون بولیوار و بزرگراه آبشناسان یا بزرگراه ایرانپارس (نام قدیم ) قرارگرفته که شعبه باربری جنت آباد شمالی و اتوبار جنت آباد شمالی در آنجا دایر میباشد.
جنت آباد مرکزی مابین اتوبان نیایش یا اتوبان هاشمی رفسنجانی و بزرگراه همت قرار گرفته و در آنجا شعبه باربری جنت آباد مرکزی و اتوبار جنت آباد مرکزی دایر میباشد.
جنت آباد جنوبی مابین اتوبان همت و بزرگراه کاشانی قرار گرفته که شعبه باربری جنت آباد جنوبی و اتوبار جنت آباد جنوبی در آنجا دایر میباشد.
شعبه های مختلف باربری در این محله بنا به وسعت زیاد منطقه و جهت رفاه حال مشتریان گرامی دایر میباشد زیرا شعبات اتوبار شاهین و باربری شاهین و اتوبارمخبری و باربری مخبری زیر نظر همین شعبات جنت آباد میباشد.

 

یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان ما و افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا وسایل ادارات خود را دارند نحوه بسته بندی بار است. بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است.
1- بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم به صورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت عمل در حمل و جابجایی بار می شود
2- بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست باعث عدم آسیب و صدمه لوازم هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.
3- نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است . وسایلی که به طور صحیح بسته بندی شده اند جای کمتر ی از فضای ماشین را می گیرند و از این رو ماشین کوچک تر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.
4- زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی بشوند پیدا کردن ، باز کردن ، و چیدمان آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام میگیرد . باربری آبشناسان با سالها سابقه و تجربه در ارائه خدمات اسباب کشی منازل آماده ارائه خدمات حرفه ایی خود جهت بسته بندی و حمل و جابجایی اثاثیه منزل و وسایل اداره و شرکت ها و کارخانه ها می باشد.

می توانید جهت بسته بندی صحیح لوازم لوکس و خاص خود مانند پیانو ، یخچال های ساید بای ساید و اشیاء عتیقه و قیمتی خود که نیاز به مهارت و دقت خاصی دارد از خدمات بسته بندی و جابجایی و حتی چیدمان وسایل به همراه تامین و گارانتی خدمات vip اتوبار و باربری آبشناسان استفاده نمایید و سرعت و کیفیت در باربری را تجربه کنید . شعبه باربری تهران و باربری آبشناسان تهران خاطر شما را از اضطراب و استرس های طبیعی مربوط به اسباب کشی و خستگی های ناشی از بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل آسوده می کند. بسته بندی اصولی و دقیق اثاثیه برای ادارات و شرکت ها از خدمات مهمی است که به سبب آن بتوانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم .

البته اگر این کار به صورت غیر اصولی انجام گیرد ممکن است عکس این ماجرا هم پیش بیاد و دچار مشکلات زیادی در این زمینه شویم. بسته بندی لوازم شرکت ها ممکن است در نگاه اول ساده تر از بسته بندی اثاثیه منزل به نظر برسد اما در حقيقت این گونه نیست و فاکتور های زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت . از جمله نکات مهم در بسته بندی و حمل لوازم اداری و شرکت ها انتخاب روش است . اینکه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم.

 

نکاتی در مورد بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل و ادارات قبل از حمل بار و اسباب کشی:
دلیل حجیم بودن انتخاب نوع کارتن و جعبه ها نیز بسیار حائز اهمیت است . نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریع تر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری کرد. نکاتی در مورد بسته بندی وسایل شرکتها : برچسب گذاری : سعی کنید روی تمام کارتن ها و جعبه هایی که بسته بندی نموده اید بر چسب بزنید . این بر چسب ها که بهتر است رنگی باشد ، لازم است حاوی اطلاعاتی در مورد محتویات داخل کارتن و اتاقی که قرار است در آن قرار بگیرد باشد . جدا کردن لوازم شکستنی : وسایل شکستنی و ظریف را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و با برچسب های مشخص روی آنها علامت شکستنی بزنید . همچنین هنگام بارگیری این بسته بندی ها را در بالای کارتن های دیگر قرار دهید .

بسته بندی لوازم اداری : بسته بندی لوازم و ادوات اداری و دفتری احتمالا سخت ترین بخش اسباب کشی و حمل بار خواهد بود . به دلیل آسیب پذیر بودن این لوازم مانند مانیتور های کامپیوتر و لپ تاپ ، دستگاه های کپی و فکس ، سانترال و گوشی های تلفن لازم است هنگام بسته بندی دقت فراوانی شود . مزایای استفاده از خدمات یک شرکت بسته بندی وسایل منزل : در صورت اعلام در خواست از جانب شما تمام لوازم و وسایل و ابزار لازم بسته بندی لوازم منزل هنگام اسباب کشی مانند نوار چسب ، کارتن ، در ابعاد مختلف انواع نخ و بند های کشی و ... از طرف شرکت خدمات اسباب کشی ارائه میگردد و نیازی به نگرانی مورد تامین این لوازم نیست .

چند نکته در مورد اسباب کشی
عدم رعایت کوچکترین نکته هنگام اثاث کشی میتواند منجر به آسیب های جدی و جبران ناپذیر به لوازم و اثاثیه و خسارت های مادی و معنوی گردد . بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت ها اولین مرحله از سری مراحل اثاث کشی محسوب میشود و مهمترین کار زمان حمل بار هم هست زیرا در صورتی که بسته بندی به خوبی و به شکل صحیح انجام شود به خودی خود بسیار ی از مشکلات و معضلات آینده را کاهش خواهد داد . با کارشناسان باربری آبشناسان تماس بگیرید.
بارنامه و بیمه باربری :
غيراز بارنامه بیمه بار نیز اهمیت ویژه ایی دارد. بیمه حمل بار یا بیمه باربری از جمله قدیمی ترین بیمه ها است. در حقيقت بیمه باربری جهت جبران خسارت وارد شده به بار و لوازم و وسایل آن در طول مسیر حمل بار بر اثر اتفاق های ذکر شده در بیمه نامه است مانند آتش سوزی ، انفجار ، تصادف ، واژگونی ، سرقت کلی محموله و ... و معمولا شرایط بیمه بار در اکثر کشورها یکسان و مشخص است. برای باربری و حمل بار به شهرستان برنامه دولتی رایگان صادر میشود. و نوع بیمه بنابر نوع بار و در خواست مشتری برای نوع تعهدات شرکت بیمه متفاوت است . برای اکثر بارها از طرف باربری آبشناسان و اتوبار آبشناسان بیمه رایگان صادر می شود اما در صورتی که مشتری در خواست افزایش تعهدات شرکت بیمه و تغییر در شرایط بیمه را داشته باشد پرداخت هزینه بیمه بار جدید به عهده وی خواهد بود.

در باربری آبشناسان بخصوص باربری تهران کارگران ماهر و متخصص در حمل بار و خوش اخلاق و ورزیده می باشد که اثاث کشی منزل را با خیال راحت برای مشتریان انجام میدهد در باربری فردوس رانندگان متخصص در بارچینی و چیدمان بار در داخل ماشین می باشد که این رانندگان دارای مهارت زیاد و سابقه زیاد در رانندگی آماده حمل بار به شهرستان ها را دارد اتوبار آبشناسان دارای مشاوران و کارشناسان رایگان جهت مشاوره جهت بسته بندی و بارچینی و بازدید اثاثیه منزل می باشد که قبل از حمل بار و بعد از حمل بار در خدمت مشتریان عزیز میباشد .

شعبه اتوبار تهران و باریری تهران باربری آبشناسان دارای کارگران بسته بندی متخصص آقا و خانم می باشد. که از انواع وسایل بسته بندی و سلفون و فوم و ضربه گیر و کارتن های 5لایه و 3لایه استفاده می کند. اتوبار و باربری آبشناسان با ارائه گزینه های متعدد بسته بندی و ارائه بهترین سرویس های جابجایی و با داشتن ماهرترین کارگران فعال و با سابقه کار در چندین سال پیاپی توانسته بر قله های ترقی در صنعت باربری و جابجایی را پیموده. و با استراتژی های جدی گامی بلند تر به آینده بردارد. مدیریت چنین باربری بر عهده ریاستی مقتدر بوده که با برنامه ریزی دقیق و تقسیم کار عادلانه بین تیم مربوطه رضايتمندی آن ها را جلب کرده و همین امر باعث شده تک تک افرادی که در این باربری کار می کنند با جون و دل به کار پرداخته تا با تلاش و پشتکار خود موفقیت های را به این باربری هدیه نمایند. اتوبار و باربری آبشناسان به صورت تمام وقت آنلاين دارای تقسيم بندی از قبیل کارتن های حمل مواد یخ زده دارای آسایش کم نظیر و خدمات ظریف و ماندگار و کارتن های حمل یخچال و لباسشویی و لوازم شکستنی آشپزخانه و ... می باشد.

 
 

شما می توانید برای انتقادات و پیشنهاداتتان با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

۰۹۱۰۶۸۹۹۴۴۶