به وب سایت اتوبار و باربری آبشناسان بار خوش آمدید


اتوبار و باربری آبشناسان بار


حمل اثاثیه منزل و مبلمان و جهیزیه

اتوبار آبشناسان ,باربری آبشناسان ,آبشناسان بار حمل بار آبشناسان ,حمل اثاثیه آبشناسان در تهران با ارائه خدمات اثاث کشی,اسباب کشی,مبلمان,جهیزیه عروس,بسته بندی حرفه ایی و کلیه ی خدمات باربری در تهران و شهرستانها در خدمت شهروندان و مشتریان محترم میباشد. حمل و نقل آبشناسان با یک تیم مجرب ، کارگران خوش اخلاق و ورزیده و با رانندگان رانندگان آموزش دیده و مسئولیت پذیر آماده است همه روزه نگرانی و دغدغه ی که ممکن است در زمان اسباب کشی منزل برای شما اتفاق بیافتد را با دانش کافی که در امر حمل اثاثیه منزل و بسته بندی دارد یک برنامه جامع و زمانبندی شده ای را در اختیار شما قرار دهد تا شما عزیزان بتوانید با خاطری آسوده به هر مکان و منطقه ایی که میخواهید نقل مکان نمایید. فقط کافی است با اتوبار و باربری آبشناسان تماس بگیرید.

ضمانت صددرصد اسباب و اثاثیه منزل و کالاهای شکستنی و مبلمان خود را در هنگام جابجایی تا تحویل لوازم در منزل و مکان جدید (هر نقطه از تهران و شهرستان ) را با کسب بیمه نامه باردر اتوبار آبشناسان و باربری آبشناسان تهران تضمین کنید. هدف از خدمت رسانی محافظت از کالاهای شکستنی شماست با آبشناسان بار در تهران با اطمینان خاطر جابجا شوید. حمل بار آبشناسان و حمل اثاثیه آبشناسان تهران با بکارگیری از آخرین روش های بروز اثاث کشی و بسته بندی حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما همشهریان محترم می باشد معمولا در یک اثاث کشی کل اعضا خانواده درگیر کار اسباب کشی می شوند و این امر باعث سرشلوغی و خستگی تمام اعضای خانواده می شود.

اتوبار و باربری آبشناسان بار در تلاش است با یک برنامه ریزی دقیق و به موقع از آزردگی خاطر شما کم کند. اتوبار آبشناسان تهران با داشتن یک رزومه ی کاملا درخشان در امر حمل اثاثیه منزل و حمل لوازم منزل و بسته بندی قابل اطمینان آماده ارائه خدمات ویژه و کاملا متفاوت به همشهریان عزیز تهرانی می باشد پرسنل و کادر باربری آبشناسان با ارائه بهترین خدمات تخصصی و بهره گیری از تجربه های چندین ساله ی خود در حمل اسباب و اثاثیه منزل و تجاری و شرکت ها در خدمت شهروندان عزیزم می باشد. هدف و نیت اتوبار آبشناسان و باربری آبشناسان جلب رضایت شما هموطنان عزیز می باشد.همشهریان و مشتریان عزیز می توانند فقط با یک تلفن با حمل بار و اثاثیه آبشناسان بدون دغدغه و نگرانی و حتی در ایام تعطیلات به صورت شبانه روزی و کاملا ضمانتی با برآورده کردن هزینه ها ، وسایل و کالای خود را به آسانی جابجا نمایند. بسته بندی لوازم منزل آبشناسان با ارائه خدمات تخصصی در امر بسته بندی با تجهیزات کاملا پیشرفته و استفاده از کارتن های ضخیم 5 لایه و با کادرمجرب و دوره دیده خود را مکلف به ارائه ی حمل بار بین شهری با یک برنامه ریزی اصولی و منظم و جلوگیری از هرگونه صدمات احتمالی که ممکن است به وسایل و اثاثیه شما وارد شود در قبال شهروندان عزیز مسئولیت پذیر بوده و یک خاطره ی خوشحال را برای شما به ارمغان می آورد.

باربری آبشناسان مفتخر است با ارائه بیمه نامه بار برای وسایل شکستنی و با ارزش شما عزیزان هموطن ضامن آرامش خاطر شما را فراهم نماید . کارشناسان با تجربه ی اتوبارابشناسان با هزینه مناسب و رضایت بخش یک برنامه ریزی مناسب جهت جابجایی لوازم شما ارائه می نمایند. کادر و نیروهای اتوبار و باربری آبشناسان در تمام روزهای هفته دغدغه و نگرانی اثاث کشی حتی در روزهای تعطیل را به حداقل خود می رسانند. پرسنل ورزیده و متخصص در امر بسته بندی با بکارگیری جعبه های مرغوب و متناسب با اسباب و لوازم شما و همچنین ابزارهای بسته بندی از صدمه دیدن آنها در حمل و نقل در مسیرهای طولانی جهت رسیدن به مکان مورد نظر جلوگیری می نماید. اتوبار غرب تهران آبشناسان با استفاده از نایلون های حبابدار ضربه گیر مخصوص بسته بندی از فضای های خالی(ممکن است این فضای خالی باعث بهم ریختگی و له شدن وسایل درون جعبه شود) که در داخل جعبه ها به وجود می آیند جلوگیری می کند.

باربری غرب تهران آبشناسان اگر می خواهید به آپارتمانی اثاث کشی کنید که دارای راهروها و راه پله های باریکی می باشد و واحد شما در طبقه های بالا قرار دارد و نگرانید جابجایی وسایل و اثاثیه در چنین ساختمانی کار سختی باشد و احتمال صدمه دیدن وسایل شما زیاد است کافی است با اتوبار تهران آبشناسان تماس بگیرید و تمامی کارهای جابجایی را برعهده کادرمجرب و حرفه ایی ما قرار داده و با خیالی آسوده به هر منطقه ایی که می خواهید جابجا شوید. باربری تهران آبشناسان متخصص در امر حمل و نقل با مدیریت منظم و منسجم همراه با تیم کاری حرفه ای و زبده با رعایت قوانین و مقررات و با توجه به نیاز های مشتریان به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات و مشاوره رایگان آماده خدمتگذاری می باشد این اتوبار دارای شماره تلفن های زیادی است که شما می توانید با توجه به منطقه و محدوده و محله که قرار دارید با شعبه مخصوص آن منطقه و محدوده تماس بگیرید تا کادر حرفه ای ما در محل آماده ارائه خدمت باشند چارت سازمانی و مشخص بودن وظیفه تک تک افراد به پیشرفت هرچه بهتر کارها کمک می کند. این اتوبار دارای سایت آنلاین بوده که شما می توانید به آن دسترسی داشت باشید و انتقادات و پشنهادات خود را نسبت به عملکرد پرسنل اتوبار بیان نمایید. خسارت به ظروف و لوازم شکستنی با اتوبار آبشناسان تهران دیگر معنای نخواهد داشت. با باربری آبشناسان تهران وسایل اداری خود را به صورت یک روزه و یک جا به نقطه ایی که می خواهید جا به جا نمایید. با حمل با آبشناسان از ویژگی خاص بودن ما بهره مند شوید.

جا به جایی اثاثیه ی منزل برای همه ی مردم کاری پر دردسر می باشد چرا که بسته بندی وسایل شکستنی و اقلام ریز و درشت باید با دقت هر چه بیشتر صورت بگیرد و مواظبت از آنها در جابه جایی کاری سخت بوده چون احتمال شکستگی لوازم وجود دارد و با کوچکترین بی دقتی و سهل انگاری در این امر باعث آسیب دیدگی و از بین رفتن وسایل می شود . اتوبار و باربری آبشناسان به صورت حرفه ایی با یک برنامه ریزی دقیق و منظم در یک زمان دقیق و کاملا مشخص اثاثیه شما را جابجا خواهد نمود و به نحوه احسن مواظب وسایل شما خواهد بود تا سالم به مقصد برسند حال اگر بخواهید خود به تنهایی تمامی این کارها را انجام بدهید دست تنها خواهید بود و دچار سردرگمی خواهید شد زیرا انجام چنین کارهایی بدون برنامه ریزی و نبود نیروی کار به طول می انجامد و جز خستکی و کسلی برای شما چیزی باقی نخواهد ماند. پس از مدتی خواهید دید که با انبوهی از وسایل و لوازم روبرو می شوید که باید آن ها را چگونه بسته بندی و دسته بندی کنید و این کار چنان مشکل خواهد شد که شما را برای اثاث کشی مجدد متنفر خواهد نمود. پس اتوبار آبشناسان این کابوس را به یک خاطره شیرین تبدیل خواهد کرد.

بسته بندی بار باربری آبشناسان در امر بسته بندی وسایل ابتدا جعبه هایی با ابعاد وسایل شما تهیه نموده و در بسته بندی وسایل شکستنی به منظور حفاظت و جلوگیری از صدمه دیدن آنها و ضربه های احتمالی که در بارچینی و جابجایی ممکن است. بوجود بیاید ابتدا در کف جعبه ها از ضربه گیر های مخصوص استفاده نموده (زیرا نبود ضربه گیر در کف جعبه احتمال شکستگی و افتادن لوازم از زیر جعبه را افزایش میدهد) و با نیروهای مخصوص بسته بندی و با بالاترین دقت عمل ظروف را در جعبه ها قرار داده و فضاهای خالی را با استفاده از پلاستیک های حبابدار پر می نماید و بعد از اتمام این کار درب جعبه ها به درستی و محکم چسب کاری میشوند و برچسب می خورد تا چیدمان آنها در مقصد به سهولت صورت بگیرد. منتظر تماس شما عزیزان و مشتریان گرامی به صورت شبانه روزی هستیم.

اتوبار و باربری غرب تهران:

44300195

اتوبار و باربری شمال تهران:

22149065

اتوبار و باربری مرکز تهران:

88567908

اتوبار و باربری آبشناسان در هر منطقه از تهران دارای یک دفتر کار میباشد که به عنوان دفتر مرکزی برای محدوده و محله های مربوط به آن منطقه میباشد و در محدوده همان دفتر پارکینگ مخصوص پارک کامیون ها برای استقرار و جلوگیری از بی نظمی و ترافیک درآن محله وجود دارد و به همین خاطر به محض تماس مشتری کامیون با نیروها در اسرع وقت در محل آماده می شوند.همه ی کامیون ها وسایل نقلیه اتوبار و باربری آبشناسان تهران VIPو مخصوص حمل و جابجایی لوازم و اثاثیه منزل هستند که هم دارای ابعاد و حجم بزرگی می باشند و هم داخل اتاق کامیون ها موکت کاری شده و دارای ضربه گیر هستند و هرکدام از ماشین ها دارای 50 عدد پتو برای پیچیدن و بسته بندی لوازم و جلوگیری از خط و خش برداشتن وسایل می باشند.

 

خدمات بارز اتوبار آبشناسان و باربری آبشناسان:

- حمل و جابجایی لوازم و اثاثیه منزل و اداری و تجاری

- بسته بندی حرفه ایی بار و لوازم و اثاثیه منزل و ادارات

- حمل و جابجایی و بسته بندی جهیزیه عروس

- فرستادن کارگر خالی مجرب بدون ماشین

- خدمات مربوط به حمل و نقل شهری(داخل شهری)

- خدمات مربوط به حمل و نقل بین شهری(شهرستان)

 
 
 
 
 

شما می توانید برای انتقادات و پیشنهاداتتان با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

۰۹۱۰۶۸۹۹۴۴۶