حمل بار با وانت نیسان
فوریه 18, 2018
هنگام انتخاب باربری در شرق تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟
فوریه 1, 2022

یک هفته قبل از اسباب کشی به دور خانه خود خوب نگاه کنید وسایل اضافی، اهدایی و فروشی را جدا کنید.
اجازه بدهید که بچه ها در روز اسباب کشی در کنار شما باشند. این زمان بهترین فرصت است برای اینکه بچه ها به این تغییر بزرگ پی ببرند. آنها باید کم کم با این تغییرات کنار بیایند.
مدارس اطراف خانه جدیدتان را مورد بررسی قرار داده و بهترین را انتخاب کنید.
وسایل رفاهی برای روز اسباب کشی فراهم کنید.
حق اشتراک روزنامه و مجله خود را کنسل کرده یا آدرس خانه جدید را بدهید.
اسباب کشی هزینه بر است بنابراین قبل از آن پس انداز کنید.
به یاد داشته باشید تا با مدرسه جدید تماس گرفته و از آنها بخواهید که برای ثبت نام چه مدارکی الزامی است.
در مورد امکانات رفاهی منطقه جدیدتان تحقیق کنید تا بتوانید بهترین را به بچه ها پیشنهاد دهید.
اگر تصمیم به فروش خانه دارید از مشاوران املاک کمک گرفته تا به بهترین قیمت خانه را به فروش برسانید.
برای بردن حیوانات خانگی خود به منزل جدید برنامه ریزی کنید.
در هفته قبل از اسباب کشی فقط ملزومات خوارباری بخرید. حالا زمان مناسبی برای فریز کردن گوشت و مرغ و سبزیجات نمی باشد.
اگر تصمیم دارید خانه ای بخرید که بیش از توان مالی تان است در نظر داشته باشید قدرت کسب درآمد به مرور افزایش خواهد یافت و شما از پس پرداخت ماهانه آن بر خواهید آمد.
یک خانه خیلی خوب اما در یک منطقه نامناسب و یا دور از محل کار بسیار آزاردهنده خواهد بود.
اگر شما تصمیم دارید که خانه بسازید بهتر است که برای هزینه کمتر از شرکت های ساختمانی کمک بگیرید.
زمان رفت و آمد از خانه جدید به محل کار را مورد بررسی قرار دهید.
اگر تصمیم به ساخت خانه دارید اطلاعات زیر را به دست آورید ، که کدام منطقه از نظر اقتصادی به صرفه است و در آینده جای پیشرفت خواهد داشت.
برای انتخاب خانه بهتر است شکل ساختمان را در نظر بگیرید ، دکوراسیون، چیدمان وسایل و اثاثیه را تصور کنید.
برای خرید خانه عجله نکنید و تمام شرایط را در نظر بگیرید.
به خاطر داشته باشید که یک خانه کامل و همه چیز تمام تنها در سرزمین رویاها یافت می شود. سعی کنید بدانید که چه می خواهید. از همسایگان جدید خود با روی خوش استقبال کنید.

راهنمای اسباب کشی منزل

فصلهای گرم برای بسیاری از خانواده ها یادآور اسباب کشی است و هر سال با نزدیک شدن به روزهای پایانی خرداد ماه ، مستاجرها و افرادی که تمایل دارند منزل خود را به قصد خانه ای تازه جابه جا کنند، علاوه بر نگرانی پیدا کردن منزل مناسب، دغدغه مهم دیگری هم دارند که کمتر از دغدغه یافتن خانه مورد نظر نباشد. اسباب کشی و نقل و انتقال لوازم منزل عمده ترین دلنگرانی خانوارهای ایرانی پس از یافتن خانه است.
جمع آوری و بسته بندی، جابجایی و چیدمان مجدد وسایل منزل به نحوی که آسیبی به آنها وارد نشود گاهی اوقات تا یک هفته تمام وقت اعضای خانواده را می گیرد و این مسئله دلیل مناسبی است برای اینکه خانواده ای چند سال متوالی در منزلی سکونت می کند. ترس و نگرانی از اسباب کشی و دردسرهای خاص آن موضوعی طبیعی است اما اسباب کشی خواه ناخواه اتفاقی است که روی می دهد.
تجربه و آشنایی با اصول صحیح جمع آوری اثاثیه ، بسته بندی اصولی ، حمل و نقل و چیدمان مجدد وسایل در خانه جدید علاوه بر سرعت در انجام کار و جلوگیری از آسیبهای احتمالی ، تا حد زیادی استرس ها و دردسرهای ناشی از این جابه جایی را کاهش می دهد. در این یادداشت مراحل اسباب کشی را به ترتیب مرور خواهیم کرد تا در صورت مواجه با اسباب کشی به راحتی بتوانیم این پروژه را به نحو مطلوب به پایان برسانیم.

توصیه ها مهم برای اسباب کشی

توصیه ها مهم برای اسباب کشی همان مواردی است که اغلب باید به آن توجه کنند تا این شرایط دشوار به شرایطی خوب و راحت تبدبل شود.

۱ – نظارت داشته باشید بارها به روش زیر در ماشین چیده شود

تذکر دهید که بار های حجیم در انتهای ماشین چیده شود، چرا که در زمان ترمز کردن ماشین، بارها از ضربات احتمالی در امان خواهند بود. بعضی از کارگران در صورت عدم نظارت، بارها با توجه به سلیه خود میچینند که این خود سبب خطرات و ضربات احتمالی و آسیب به اسباب می شود.

۲ – شرکت حمل اثاثیه را به دقت انتخاب کنید

شاید باورتان نشود که این قسمت از کار جزو مهم ترین بخش کار می باشد، چرا که با انتخاب شخص نا مناسب چنان هزینه ایی را متضرر می شوید که اصلا فکر آن هم نمی کردید. خیلی از شرکت ها نیرو های ماهر ندارند و همین امر سبب می شود کالایی مثل یخچال ساید بای ساید را (که نیروی ماهر باید چندین بار آن را جابجا کند و با شناخت به آسیب های احنمالی نکاتی را در نظر گیرد) بی توجه به شرایط و نکات مهم جابجا می کنند که همین امر سبب ضربه به بدنه یخچال و از چار چوب خارج شدن اسکلت آن می شود.شرکت آنلاین بار مجری حمل اثاثیه منزل اصفهان با کادر مجرب اقدام به جابجایی انواع یخچال و گاو صندوق می نماید.

3 – قبل از اینکه شروع به اسباب کشی کنید کارهای خانه را تمام کنید

همیشه سعی کنید قبل از اینکه اسباب کشی را شروع کنید کار های خانه را تمام کنید، تمام وسایل خانه بسته بندی شده باشند چرا که در حین انجام اسباب کشی کارگزان مجال فکر کردن به شما را نمی دهند و شما با سرعت خیره کننده جابجایی وسایلتان روبرو خواهید شد که در صورت عدم بسته بندی مناسب قطعا با تشویش خاطر روبرو می شوید. برای این کار از دو هفته قبل شروع کنید. در این صورت در زمان اسباب کشی آرامش خاطر خواهید داشت . البته نیرو های ما در صورت نیاز به کمک شما خواهند آمد.

4 – حواستان به بلند کرد اجسام سنگین باشد.

بلند کردن اجسام سنگین اگر به درستی صورت نگیرد موجب به وجود آمدن درد های کمر و ستون فقرات خواهد شد. چرا که کوچکترین ضربه باعث جابجایی مهره ی های کمر می شود بالاخص اگر شما بدن ورزیده ایی و ماهیچه ایی نداشته باشید.

دیدگاه ها بسته شده است